top of page

Regulamin sklepu  kotkidwa.pl 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Kotkidwa.pl

Sklep internetowy dostÄ™pny pod adresem internetowym kotkidwa.pl prowadzony jest przez Marta Stam prowadzÄ…cÄ… dziaÅ‚alność gospodarczÄ… pod firmÄ…: Marta Stam Centrum Snu Dziecka wpisanÄ… w Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej, posiadajÄ…cÄ… adres miejsca gÅ‚ównego wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci i adres do dorÄ™czeÅ„: ul. Grawerska 1A, 51-180 WrocÅ‚aw NIP: 8952268837 REGON: 527838927, adres poczty elektronicznej: marta@kotkidwa.pl zwanego dalej SprzedawcÄ….

​

Regulamin Sklepu internetowego dostÄ™pnego pod adresem internetowym kotkidwa.pl  okreÅ›la warunki i zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz sposób Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… i zawierania za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego umów sprzedaży, w tym okreÅ›la m.in. prawa i obowiÄ…zki Sprzedawcy i Klienta, tryb odstÄ…pienia od umowy oraz tryb postÄ™powania reklamacyjnego. 

​

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwiÄ…zku z realizacjÄ… postanowieÅ„ Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane sÄ… w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce PrywatnoÅ›ci opublikowanej na stronie Sklepu internetowego kotkidwa.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma m.in. prawo do wglÄ…du w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

​

Konsument nie może zrzec siÄ™ praw przyznanych mu w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827, z późn. zm.). Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy sÄ… nieważne, a w ich miejsce stosuje siÄ™ przepisy ustawy. W przypadku ewentualnej niezgodnoÅ›ci postanowieÅ„ Regulaminu z ww. przepisami, pierwszeÅ„stwo i zastosowanie majÄ… przedmiotowe przepisy.

§ 1

Definicje

  1. Czas realizacji zamówienia– czas pomiÄ™dzy zÅ‚ożeniem Zamówienia a terminem dostarczenia zamówionego Produktu lub przeprowadzenia Konsultacji Indywidualnej.

  2. DzieÅ„ roboczy – jeden dzieÅ„ od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku z wyÅ‚Ä…czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  3. Ebooki– tzw. e-książki, czyli książki w wersji elektronicznej (cyfrowej). Ebooki mogÄ… być zapisane w formacie plików PDF lub w postaci plików w innych formatach oferowanych przez Sklep internetowy. Ebooki dostÄ™pne w Sklepie internetowym mogÄ… być dostarczane w postaci plików cyfrowych do pobrania na urzÄ…dzenie Klienta.

  4. Formularz kontaktowy – interaktywny formularz umożliwiajÄ…cy Klientom kontakt z UsÅ‚ugodawcÄ….

  5. Formularz rejestracji – interaktywny formularz dostÄ™pny w Sklepie internetowym umożliwiajÄ…cy utworzenie Konta Klienta.

  6. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostÄ™pny w Sklepie internetowym umożliwiajÄ…cy zÅ‚ożenie Zamówienia, w szczególnoÅ›ci poprzez dodanie Towaru do elektronicznego koszyka oraz okreÅ›lenie warunków Umowy sprzedaży Towaru ze SprzedawcÄ…. 

  7. Klient:

  8. osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych,

  9. osoba prawna,

  10. jednostka organizacyjna nieposiadajÄ…ca osobowoÅ›ci prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawnÄ…, 

– która zawarÅ‚a lub zamierza zawrzeć UmowÄ™ sprzedaży ze SprzedawcÄ… lub umowÄ™ o Å›wiadczenie usÅ‚ug, a także która korzysta lub zamierza skorzystać z UsÅ‚ugi elektronicznej.

  1. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), zwany dalej również k.c.

  2. Konsultacja Indywidualna – indywidualna konsultacja ze SprzedawcÄ…, udziaÅ‚ w której stanowi przedmiot umowy zawieranej pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a Klientem za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego.  SzczegóÅ‚y dotyczÄ…ce tematyki i zasad realizacji danej Konsultacji sÄ… każdorazowo wskazywane w opisie Konsultacji na stronie internetowej Sklepu.

  3. Konsument – osoba fizyczna, dokonujÄ…ca z przedsiÄ™biorcÄ… czynnoÅ›ci prawnej niezwiÄ…zanej bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ….

  4. Konto Klienta – UsÅ‚uga elektroniczna, oznaczona indywidualnÄ… nazwÄ… (loginem) i hasÅ‚em podanym przez Klienta zbiór danych w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone sÄ… dane podane przez Klienta, w tym informacje teleadresowe oraz historia ZamówieÅ„ zÅ‚ożonych w Sklepie internetowym.

  5. PDF  (skrót od PortableDocument Format – przenoÅ›ny format dokumentu) – format pliku o tej samej nazwie, opracowany przez firmÄ™ Adobe Systems.

  6. Podmiot realizujÄ…cy pÅ‚atność– zewnÄ™trzny w stosunku do Sprzedawcy podmiot poÅ›redniczÄ…cy przy realizacji pÅ‚atnoÅ›ci za pomocÄ… przelewu bankowego lub pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ… lub innej metody pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznej.

  7. Produkt – dostÄ™pne w Sklepie internetowym produkty cyfrowe/elektroniczne bÄ™dÄ…ce przedmiotem Umowy sprzedaży zawieranej pomiÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… (np. Ebooki i  Kursy).

  8. PrzedsiÄ™biorca indywidualny – osoba fizyczna, która zawiera z innym przedsiÄ™biorcÄ… umowÄ™ bezpoÅ›rednio zwiÄ…zanÄ… z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, przy czym umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, a do której stosuje siÄ™ przepisy dotyczÄ…ce Konsumentów w zakresie niedozwolonych klauzul umownych, rÄ™kojmi za wady rzeczy sprzedanej/usÅ‚ugi oraz prawo do odstÄ…pienia od umowy zawartej na odlegÅ‚ość albo poza lokalem przedsiÄ™biorstwa. 

  9. Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu internetowego.

  10. Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostÄ™pny pod adresem strony internetowej kotkidwa.pl 

  11. Sprzedawca/ UsÅ‚ugodawca – Marta Stam

  12. Umowa – umowasprzedaży Produktu lub umowa o Å›wiadczenie UsÅ‚ug zawierana albo zawarta na odlegÅ‚ość pomiÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego.

  13. Umowa zawarta na odlegÅ‚ość– umowa zawarta pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odlegÅ‚ość, bez jednoczesnej fizycznej obecnoÅ›ci stron, z wyÅ‚Ä…cznym wykorzystaniem jednego lub wiÄ™kszej liczby Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość do chwili zawarcia umowy wÅ‚Ä…cznie.

  14. UsÅ‚uga – jedna lub cykl Konsultacji Indywidualnych. 

  15. UsÅ‚uga elektroniczna – usÅ‚uga Å›wiadczona drogÄ… elektronicznÄ… przez SprzedawcÄ™ na rzecz Klienta za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego.

  16. Ustawa o prawach konsumenta –ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827, z późn. zm.), zwana dalej ustawÄ… o prawach konsumenta.

  17. Zamówienie – oÅ›wiadczenie woli Klienta zÅ‚ożone za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego, za pomocÄ… Formularza zamówienia zmierzajÄ…ce do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu  lub o Å›wiadczenie UsÅ‚ug ze SprzedawcÄ… okreÅ›lajÄ…ce w szczególnoÅ›ci jej warunki, a także rodzaj i ilość Produktów/UsÅ‚ug, formÄ™ pÅ‚atnoÅ›ci oraz niezbÄ™dne do realizacji umowy dane Klienta.  

§ 2

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin jest nieprzerwanie dostÄ™pny w witrynie internetowej kotkidwa.pl,  w sposób umożliwiajÄ…cy każdemu użytkownikowi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treÅ›ci poprzez wydrukowanie lub zapisanie na noÅ›niku w każdej chwili. 

  2. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do PrzedsiÄ™biorców, w tym PrzedsiÄ™biorców indywidualnych, korzystajÄ…cych ze Sklepu internetowego (chyba że w danym postanowieniu wyraźnie wskazano, że dotyczy ono tylko Klientów bÄ™dÄ…cych Konsumentami), a postanowienia § 12 Regulaminu dotyczÄ… tylko PrzedsiÄ™biorców korzystajÄ…cych ze Sklepu internetowego (tj. dokonujÄ…cych czynnoÅ›ci prawnych zwiÄ…zanych bezpoÅ›rednio z prowadzonÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ…).

  3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwiÄ…zku z realizacjÄ… postanowieÅ„ Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane sÄ… w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce PrywatnoÅ›ci opublikowanej na stronie Sklepu internetowego. 

  4. Sprzedawca oÅ›wiadcza, że przestrzega wszelkich zasad ochrony danych osobowych Klientów przewidzianych przepisami prawa.

  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglÄ…du w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania. 

  6. Klient wyraża zgodÄ™ na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez SprzedawcÄ™ danych osobowych w celu bezpoÅ›rednio zwiÄ…zanym z realizacjÄ… zamówionego w Sklepie internetowym Produktu lub UsÅ‚ugi. SzczegóÅ‚owe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez SprzedawcÄ™ okreÅ›lone zostaÅ‚y w Polityce PrywatnoÅ›ci Sklepu internetowego.

  7. Klient zobowiÄ…zany jest do korzystania ze Sklepu internetowego oraz UsÅ‚ug oferowanych przez SprzedawcÄ™ za jego poÅ›rednictwem w sposób zgodny z przepisami prawa obowiÄ…zujÄ…cego na  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, zasadami współżycia spoÅ‚ecznego, majÄ…c na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Zabronione jest dostarczanie przez użytkownika lub Klienta treÅ›ci o bezprawnym charakterze.

  8. Sprzedawca zapewnia ochronÄ™ przekazu elektronicznego oraz treÅ›ci cyfrowych poprzez stosowanie Å›rodków technicznych i organizacyjnych, w celu ich zabezpieczenia. JednoczeÅ›nie Sprzedawca wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ… może być zagrożone przedostaniem siÄ™ do systemu teleinformatycznego i urzÄ…dzenia Klienta szkodliwego oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostÄ™pem do danych Klienta przez osoby trzecie. W celu minimalizacji zagrożeÅ„, Klient powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne.

  9. Zakupu Produktu może dokonać wyÅ‚Ä…cznie Klient, który posiada miejsce zamieszkania lub miejsce siedziby na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, innego PaÅ„stwa CzÅ‚onkowskiego Unii Europejskiej lub poza UniÄ… EuropejskÄ….

  10. Wszystkie informacje o Produktach oraz Usługach oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego (w tym: opisy, ceny Produktu lub Usługi) podane na stronie internetowej Sklepu internetowego, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 k.c., lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 k.c.

  11. Ceny Produktów oraz UsÅ‚ug dostÄ™pnych na stronie Sklepu internetowego wyrażone sÄ… w zÅ‚otych polskich i zawierajÄ… podatek VAT.

  12. Korzystanie ze Sklepu internetowego oznacza każdÄ… czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania siÄ™ przez Klienta z wszelkimi treÅ›ciami umieszczonymi na stronie internetowej Sklepu internetowego.

  13. Sklep internetowy ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostanÄ… podane na stronie internetowej Sklepu internetowego.

  14. Promocje Produktów lub UsÅ‚ug organizowane za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego nie podlegajÄ… Å‚Ä…czeniu, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej. 

  15. Ze wzglÄ™du na specyfikÄ™ sprzedawanych Produktów, zakup Produktu lub UsÅ‚ug może zostać zrealizowany wyÅ‚Ä…cznie po dokonaniu pÅ‚atnoÅ›ci z góry.

§ 3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca Å›wiadczy, za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego, nastÄ™pujÄ…ce nieodpÅ‚atne UsÅ‚ugi: Formularz kontaktowy, Formularz rejestracji, Formularz zamówienia, Konto.

  2. Korzystanie z wszystkich dostÄ™pnych w Sklepie internetowym UsÅ‚ug elektronicznych (zawarcie umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…) jest dobrowolne i nieodpÅ‚atne.  

  3. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem speÅ‚nienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient nastÄ™pujÄ…cych minimalnych wymagaÅ„ technicznych:

§  komputer, laptop lub inne urzÄ…dzenie multimedialne z dostÄ™pem do Internetu,

§  dostÄ™p do poczty elektronicznej,

§  przeglÄ…darka internetowa obsÅ‚ugujÄ…ca pliki cookies (Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej, Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej),

§  zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 320×480,

§  wÅ‚Ä…czenie w przeglÄ…darce internetowej możliwoÅ›ci zapisu plików cookies oraz obsÅ‚ugi JavaScript.

  1. Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawcy usług internetowych.

  2. Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są przez Sprzedawcę 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. Informacja o ewentualnych przerwach w świadczeniu Usług zostanie udostępniona w witrynie Sklepu internetowego.

  3. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na przeglądaniu informacji zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia przez Klienta strony internetowej Sklepu internetowego.

  4. Klient obowiÄ…zany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  5. UsÅ‚uga „Konto” (dostÄ™pna w zakÅ‚adce „Moje konto”):

    • Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu nastÄ™pujÄ…cych kroków: wskazaniu adresu poczty elektronicznej, danych wskazanych w procesie wypeÅ‚niania Formularza rejestracji oraz podaniu hasÅ‚a, skÅ‚adajÄ…cego siÄ™ z odpowiedniej liczby znaków.

    • Dane możliwe do uzupeÅ‚nienia w panelu administracyjnym Konta posÅ‚użą do skÅ‚adania ZamówieÅ„ w Sklepie podczas wypeÅ‚niania Formularza zamówienia.

    • ZaÅ‚ożenie Konta jest konieczne w celu skorzystania z zakupionych Produktów.

    • Warunkiem dokonania rejestracji i zaÅ‚ożenia Konta jest wyrażenie przez Użytkownika lub Klienta zgody na treść Regulaminu oraz Polityki PrywatnoÅ›ci oraz na podanie danych osobowych wyszczególnionych w Formularzu rejestracji.

    • Umowa o Å›wiadczenie UsÅ‚ugi elektronicznej polegajÄ…cej na prowadzeniu w ramach Sklepu internetowego Konta Klienta zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiÄ…zaniu z chwilÄ… przesÅ‚ania przez Klienta żądania usuniÄ™cia Konta na adres poczty elektronicznej Sklepu internetowego.

    • Podczas wypeÅ‚niania Formularza rejestracji, Klient podaje hasÅ‚o, poprzez które nastÄ™pnie uzyskuje dostÄ™p do Konta. Klient ma obowiÄ…zek chronić swoje hasÅ‚o i nie może udostÄ™pniać hasÅ‚a osobom trzecim. 

    • Konto jest niezbywalne.

  6. UsÅ‚uga „Formularz kontaktowy”:

    • Umowa o Å›wiadczenie UsÅ‚ugi elektronicznej umożliwiajÄ…cej Klientom kontakt z UsÅ‚ugodawcÄ… za poÅ›rednictwem interaktywnego formularza zawierana jest na czas oznaczony w momencie przystÄ…pienia do jego wypeÅ‚niania i ulega rozwiÄ…zaniu z chwilÄ… udzielenia odpowiedzi przez UsÅ‚ugodawcÄ™.

    • Skorzystanie z UsÅ‚ugi Formularza kontaktowego jest możliwe po uzupeÅ‚nieniu pola „Napisz do mnie” poprzez wskazanie imienia oraz podanie prawidÅ‚owego adresu poczty elektronicznej oraz wypeÅ‚nieniu treÅ›ci wiadomoÅ›ci i klikniÄ™ciu przycisku „WyÅ›lij”.

    • UsÅ‚uga „Formularz zamówienia”:

    • Umowa o Å›wiadczenie UsÅ‚ugi elektronicznej umożliwiajÄ…cej Klientom zÅ‚ożenie Zamówienia za poÅ›rednictwem interaktywnego formularza zawierana jest na czas oznaczony w momencie dodania przez Klienta pierwszego Produktu lub UsÅ‚ugi do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym i ulega rozwiÄ…zaniu z chwilÄ… odstÄ…pienia od wypeÅ‚nienia Formularza zamówienia lub z chwilÄ… przesÅ‚ania wypeÅ‚nionego Formularza zamówienia Sprzedawcy i zÅ‚ożenia przez Klienta Zamówienia (poprzez klikniÄ™cie przycisku zatwierdzajÄ…cego zakup i potwierdzajÄ…cego konieczność zapÅ‚aty ceny).

    • Proces wypeÅ‚niania Formularza zamówienia jest zorganizowany tak, aby każdy Konsument miaÅ‚ możliwość zapoznania siÄ™ z nim przed podjÄ™ciem decyzji o zawarciu Umowy albo o dokonaniu zmiany Umowy.

    • ZÅ‚ożenie Zamówienia nastÄ™puje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków: po wypeÅ‚nieniu Formularza zamówienia, a nastÄ™pnie klikniÄ™ciu na stronie Sklepu internetowego przycisku zatwierdzajÄ…cego zakup i potwierdzajÄ…cego konieczność zapÅ‚aty ceny – do momentu klikniÄ™cia przycisku zatwierdzajÄ…cego zakup i potwierdzajÄ…cego konieczność zapÅ‚aty ceny istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować siÄ™ komunikatami wyÅ›wietlanymi na stronie Sklepu internetowego). 

    • W Formularzu zamówienia niezbÄ™dne jest podanie przez Klienta nastÄ™pujÄ…cych danych: imiÄ™ i nazwisko (opcjonalnie nazwa firmy i numer NIP), adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczÄ…cych zawieranej Umowy Sprzedaży: Produkt oraz sposób pÅ‚atnoÅ›ci za Produkt. 

  7. Tryb postępowania reklamacyjnego:

    • Klient, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania UsÅ‚ugi Å›wiadczonej drogÄ… elektronicznÄ… przez SprzedawcÄ™, jest uprawniony do zÅ‚ożenia reklamacji na zasadach przewidzianych Regulaminem.

    • Reklamacje zwiÄ…zane ze Å›wiadczeniem UsÅ‚ug Elektronicznych przez SprzedawcÄ™ oraz pozostaÅ‚e reklamacje zwiÄ…zanie z dziaÅ‚aniem Sklepu internetowego (wyÅ‚Ä…czajÄ…c tryb reklamacji Produktu, który zostaÅ‚ opisany w  §9 Regulaminu) Klient może skÅ‚adać w szczególnoÅ›ci:

a.     pisemnie na adres: ul. Grawerska 1A, 51-180 WrocÅ‚aw,

b.     za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: marta@kotkidwa.pl zalecane jest podanie przez Klienta w reklamacji nastÄ™pujÄ…cych informacji (które bÄ™dÄ… pomocne dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji i mogÄ… przyspieszyć proces reklamacyjny): 

·      okolicznoÅ›ci dotyczÄ…cych przedmiotu reklamacji i pojawienia siÄ™ ewentualnych wad, np. rodzaju i daty wystÄ…pienia wady,

·      okreÅ›lenie żądania Klienta, 

·      danych do kontaktu Sprzedawcy z osobÄ… skÅ‚adajÄ…cÄ… reklamacjÄ™/Klientem.

  • Podane zalecenia nie sÄ… obowiÄ…zkowe i nie majÄ… wpÅ‚ywu na skuteczność w rozpatrywaniu danej reklamacji .

  • zajÄ™cie stanowiska przez SprzedawcÄ™ w stosunku do danej reklamacji nastÄ™puje niezwÅ‚ocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zÅ‚ożenia.

  • Prawo odstÄ…pienia od umowy Å›wiadczenia UsÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… przysÅ‚uguje Klientowi, bÄ™dÄ…cemu Konsumentem lub PrzedsiÄ™biorcÄ… indywidualnym na zasadach przewidzianych Regulaminem.

  • Klientowi, na rzecz którego Sprzedawca Å›wiadczy usÅ‚ugi Konta, a które majÄ… charakter ciÄ…gÅ‚y i bezterminowy, przysÅ‚uguje możliwość wypowiedzenia umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ugi bez podania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym. Realizacja tego uprawnienia nastÄ…pi po przesÅ‚aniu pisemnie lub za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej oÅ›wiadczenia o wypowiedzeniu umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ….

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o Å›wiadczenie UsÅ‚ug Elektronicznych o charakterze ciÄ…gÅ‚ym i bezterminowym z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku naruszenia przez Klienta postanowieÅ„ Regulaminu.

§ 4

Umowa

  1. Zawarcie Umowy miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… nastÄ™puje po uprzednim zÅ‚ożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocÄ… Formularza zamówieÅ„ w Sklepie internetowym.

  2. Warunkiem zÅ‚ożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

  3. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży w Sklepie internetowym za pomocÄ… Formularza zamówieÅ„ jest nastÄ™pujÄ…ca:

§  dokonanie wyboru Produktu/UsÅ‚ugi, poprzez podejmowanie kolejnych czynnoÅ›ci technicznych w oparciu o wyÅ›wietlane na stronie internetowej komunikaty i inne informacje (w szczególnoÅ›ci wybór Produktów/UsÅ‚ug nastÄ™puje poprzez klikniÄ™cie przycisku „Dodaj do koszyka”),

§  wypeÅ‚nienie odpowiednich danych wskazanych w Formularzu zamówienia (z wyszczególnieniem danych niezbÄ™dnych do realizacji umowy): imiÄ™, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), jak również dokonanie wyboru metody pÅ‚atnoÅ›ci, a w przypadku Klientów bÄ™dÄ…cych przedsiÄ™biorcami należy podać również nazwÄ™ firmy i numer NIP celem wystawienia faktury,

§  po podaniu przez Klienta wszystkich niezbÄ™dnych danych wyÅ›wietlone zostanie podsumowanie zÅ‚ożonego Zamówienia (podsumowanie zawiera informacje dotyczÄ…ce opisu zamówionego Produktu/UsÅ‚ugi, jednostkowej oraz Å‚Ä…cznej ceny zamówionych Produktów/UsÅ‚ug wraz z podatkami i innymi kosztami, jeżeli wystÄ…piÄ…, wybranÄ… metodÄ™ pÅ‚atnoÅ›ci, dane Klienta),

§  zÅ‚ożenie Zamówienia jest możliwe po podaniu niezbÄ™dnych danych osobowych, dokonaniu akceptacji treÅ›ci Regulaminu i Polityki PrywatnoÅ›ci, potwierdzeniu zapoznania siÄ™ z pouczeniem o odstÄ…pieniu od umowy oraz klikniÄ™ciu przycisku potwierdzajÄ…cego zakup.

  1. Sprzedawca umożliwia Klientowi, za poÅ›rednictwem Formularza rejestracji, zaÅ‚ożenie Konta Klienta. Dokonanie rejestracji przez Klienta jest jednorazowe, dobrowolne oraz bezpÅ‚atne. Dane podane w czasie rejestracji Konta posÅ‚użą do realizacji kolejnych ZamówieÅ„.

  2. NiezwÅ‚ocznie po otrzymaniu Zamówienia, Sprzedawca przesyÅ‚a drogÄ… elektronicznÄ… na podany w trakcie procedury skÅ‚adania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta oÅ›wiadczenie o przyjÄ™ciu Zamówienia stanowiÄ…ce równoczeÅ›nie jego potwierdzenie. Z chwilÄ… otrzymania przez Klienta powyższej wiadomoÅ›ci zostaje zawarta Umowa sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

  3. Wiadomość podsumowujÄ…ca i potwierdzajÄ…ca Zamówienie zawiera wszystkie wczeÅ›niej ustalone warunki Umowy, a w szczególnoÅ›ci ilość oraz rodzaj zamówionego Produktu/UsÅ‚ugi, caÅ‚kowitÄ… cenÄ™ do zapÅ‚aty oraz wysokoÅ›ciÄ… przyznanych rabatów (o ile dotyczy danego Zamówienia). 

  4. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostÄ™pnienie oraz potwierdzenie Klientowi treÅ›ci zawieranej Umowy (jej istotnych postanowieÅ„) nastÄ™puje poprzez udostÄ™pnienie Regulaminu na stronie Sklepu internetowego oraz przesÅ‚anie Klientowi na podany adres poczty elektronicznej wiadomoÅ›ci, o której mowa w ust. 5 powyżej. Treść zawartej Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu internetowego Sprzedawcy.

  5. Klient, który zaÅ‚ożyÅ‚ Konto w Sklepie, ma możliwość po zalogowaniu siÄ™ sprawdzenia statusu Zamówienia. 

§ 5

Realizacja Konsultacji Indywidualnych

 

  1. Konsultacja Indywidualna stanowi usługę w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.

  2. Do realizacji zakupionej Konsultacji Indywidualnej konieczne jest speÅ‚nienie nastÄ™pujÄ…cych warunków technicznych przez komputer lub inne urzÄ…dzenie Klienta:

    • dostÄ™p do Internetu,

    • standardowy system operacyjny,

    • standardowa przeglÄ…darka internetowa z wÅ‚Ä…czonÄ… obsÅ‚ugÄ… cookies,

    • standardowa przeglÄ…darka plików .pdf (np. AdobeReader),

    • możliwość odtwarzania plików wideo,

    • posiadanie aktywnego adresu e-mail.

  3. Zakupiona Konsultacja Indywidualna zostanie zrealizowana w sposób okreÅ›lony w opisie znajdujÄ…cym siÄ™ na stronie Sklepu. W opisie Konsultacji Indywidualnej znajdujÄ… siÄ™ szczegóÅ‚owe informacjÄ™ sposobu ustalenia jej terminu, dÅ‚ugoÅ›ci, sposobu realizacji oraz dodatkowych kwestii z nim zwiÄ…zanych.

  4. Korzystanie z Konsultacji Indywidualne odbywa siÄ™ także w caÅ‚oÅ›ci lub częściowo online, dlatego w celu jego realizacji wymagane jest poÅ‚Ä…czenie z Internetem. 

  5. Korzystanie z Konsultacji Indywidualnej może odbywać się także telefonicznie, w przypadku wyboru Konsultacji telefonicznej, dlatego w celu jej realizacji wymagane jest posiadanie urządzenia umożliwiającego rozmowy telefoniczne.

  6. W ramach Konsultacji Indywidualnej Sprzedawca może udostÄ™pniać materiaÅ‚y, które bÄ™dÄ… przesyÅ‚ane przez SprzedawcÄ™ systematycznie w trakcie jej trwania albo niezwÅ‚ocznie po jej zakoÅ„czeniu na wskazany przez Klienta adres e-mail.

  7. Konsultacja Indywidualna odbywa siÄ™ w terminie ustalonym przez strony w sposób wskazany w opisie UsÅ‚ugi. W przypadku zakupu UsÅ‚ugi zawierajÄ…cej wiÄ™cej niż jednÄ… KonsultacjÄ™ IndywidualnÄ…, dla każdej z Konsultacji Indywidualnych należy ustalić oddzielny termin. 

  8. W przypadku UsÅ‚ugi zawierajÄ…cej cykl Konsultacji Indywidualnych w jej opisie na stronie Sklepu okreÅ›lony jest maksymalny okres, w czasie którego odbÄ™dÄ… siÄ™ konsultacje. Klient zobowiÄ…zany jest do umówienia siÄ™ ze SprzedawcÄ… na KonsultacjÄ™ Indywidualne we wskazanym przedziale czasowym.

  9. Realizacja nastÄ™puje w momencie otrzymania potwierdzenia wpÅ‚yniÄ™cia pÅ‚atnoÅ›ci. PoczÄ…tek biegu terminu realizacji liczy siÄ™ od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy. 

  10. W przypadku zaistnienia wyjÄ…tkowych okolicznoÅ›ci skutkujÄ…cych koniecznoÅ›ciÄ… dokonania zmian w Zamówieniu lub braku możliwoÅ›ci realizacji Zamówienia we wskazanym terminie, Sprzedawca niezwÅ‚ocznie skontaktuje siÄ™ z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postÄ™powania, w tym np. ustalenia innego terminu realizacji.

  11. Klient jest uprawniony do anulowania lub zmiany Zamówienia, nie później jednak niż do momentu przesÅ‚ania przez SprzedawcÄ™ wiadomoÅ›ci potwierdzajÄ…cej przyjÄ™cie Zamówienia, kontaktujÄ…c siÄ™ ze SprzedawcÄ… telefonicznie lub drogÄ… elektronicznÄ…. Anulowanie lub zmiana po upÅ‚ywie przedmiotowego terminu jest możliwa po uzgodnieniu ze SprzedawcÄ….

  12. Zmiana lub anulowanie uzgodnionego terminu Konsultacji Indywidualnej możliwa jest najpóźniej na 24 godziny przez umówionym terminem. Po upÅ‚ywie tego terminu brak jest możliwoÅ›ci anulowania ani zmiany uzgodnionego przez strony terminu. 

  13. W razie stwierdzenia nieprawidÅ‚owoÅ›ci po dokonaniu zakupu Konsultacji Indywidualnej, w tym wystÄ…pienia problemów z umówieniem terminu, Klient powinien zawiadomić o tym fakcie SprzedawcÄ™. 

§ 6

Udostępnienie Produktu

  1. Do korzystania z Produktu konieczne jest speÅ‚nienie nastÄ™pujÄ…cych warunków technicznych przez komputer lub inne urzÄ…dzenie Klienta:

§  dostÄ™p do Internetu,

§  standardowy system operacyjny,

§  standardowa przeglÄ…darka internetowa z wÅ‚Ä…czonÄ… obsÅ‚ugÄ… cookies,

§  standardowa przeglÄ…darka plików .pdf (np. AdobeReader),

§  możliwość odtwarzania plików wideo,

§  posiadanie aktywnego adresu e-mail.

  1. Zakupiony Produkt zostanie udostÄ™pniony Klientowi poprzez przesÅ‚anie mu na podany w formularzu zamówienia adres e-mail instrukcji pobrania Produktu lub danych dostÄ™powych do panelu dla kursanta. 

  2. Realizacja nastÄ™puje w momencie otrzymania potwierdzenia wpÅ‚yniÄ™cia pÅ‚atnoÅ›ci. PoczÄ…tek biegu terminu realizacji liczy siÄ™ w nastÄ™pujÄ…cy sposób: w przypadku wyboru przez Klienta sposobu pÅ‚atnoÅ›ci przelewem- od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy, w przypadku pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych – w momencie otrzymania przez SprzedawcÄ™ od podmiotu realizujÄ…cego pÅ‚atność potwierdzenia pozytywnej informacji o dokonaniu peÅ‚nej pÅ‚atnoÅ›ci.

  3. W przypadku zaistnienia wyjÄ…tkowych okolicznoÅ›ci skutkujÄ…cych koniecznoÅ›ciÄ… dokonania zmian w Zamówieniu lub braku możliwoÅ›ci realizacji Zamówienia we wskazanym terminie, Sprzedawca niezwÅ‚ocznie skontaktuje siÄ™ z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postÄ™powania, w tym np. ustalenia innego terminu realizacji Zamówienia lub zmiany sposobu dostawy.

  4. Klient jest uprawniony do anulowania lub zmiany Zamówienia, nie później jednak niż do momentu przesÅ‚ania przez SprzedawcÄ™ wiadomoÅ›ci potwierdzajÄ…cej przyjÄ™cie Zamówienia, kontaktujÄ…c siÄ™ ze SprzedawcÄ… telefonicznie lub drogÄ… elektronicznÄ…. Anulowanie lub zmiana po upÅ‚ywie przedmiotowego terminu jest możliwa po uzgodnieniu ze SprzedawcÄ….

  5. W razie stwierdzenia nieprawidÅ‚owoÅ›ci po otrzymaniu dostÄ™pu do Produktu, Klient powinien zawiadomić o tym fakcie SprzedawcÄ™. 

§ 7

Zasady korzystania z Produktów

 

  1. Zakupione i opłacone Produkty będą dostępne dla Klienta do pobrania w wiadomości mailowej przesłanej przez Sprzedawcę albo na panelu kursanta.

  2. Sprzedawca Å›wiadczy usÅ‚ugi przechowywania zakupionych Produktów w Sklepie internetowym.

  3. Klient ma prawo korzystać z Produktów wyÅ‚Ä…cznie na wÅ‚asny użytek zgodnie z powszechnie obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa.

  4. Klient w szczególnoÅ›ci nie jest uprawniony do:

§  rozpowszechniania Produktów lub ich opracowaÅ„ w caÅ‚oÅ›ci lub we fragmentach, zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym, chyba że przepis prawa wyraźnie zezwala na takie rozpowszechnianie;

§  zwielokrotniania Produktów (zwÅ‚aszcza Ebooków) w innym celu niż dla potrzeb wÅ‚asnego użytku osobistego lub zgodnego z prawem korzystania z Produktów, chyba że przepis prawa wyraźnie zezwala na takie zwielokrotnianie.

  1. Sprzedawca informuje, że poza przypadkami przewidzianymi w obowiÄ…zujÄ…cych przepisach prawa, udostÄ™pnianie Produktów osobom trzecim jest niedozwolone.

§ 8

Metody płatności

  1. Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności:

§  pÅ‚atnoÅ›ci przelewem na konto Sprzedawcy: Marta Stam Centrum Snu Dziecka numer konta: 75 1160 2202 0000 0006 0371 5911, Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. StanisÅ‚awa Żaryna 2A, 02-593 Warszawa 

 

  1. W przypadku wyboru przez Klienta pÅ‚atnoÅ›ci przelewem lub pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych, Klient obowiÄ…zany jest do dokonania zapÅ‚aty w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomoÅ›ci potwierdzajÄ…cej przyjÄ™cie zamówienia przez SprzedawcÄ™, okreÅ›lajÄ…cej caÅ‚kowity koszt zamówienia wraz z dostawÄ… (od dnia zawarcia Umowy sprzedaży).

  2. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż Towaru lub Produktu paragonem, a na życzenie Klienta wystawia fakturÄ™. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z Towarem lub Produktem. 

§ 9

Rękojmia i reklamacje

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzglÄ™dem kupujÄ…cego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadÄ™ fizycznÄ… lub prawnÄ…. Podstawa i zakres odpowiedzialnoÅ›ci Sprzedawcy wobec Klienta, w sytuacji gdy sprzedany Produkt/UsÅ‚uga ma wadÄ™ fizycznÄ… lub prawnÄ… zostaÅ‚y ustalone przepisami prawa powszechnie obowiÄ…zujÄ…cego, w tym zostaÅ‚y okreÅ›lone w k.c. (w szczególnoÅ›ci w art. 556-576 k.c.).

  2. Sprzedawca obowiÄ…zany jest dostarczyć Klientowi Produkt/UsÅ‚ugÄ™ bez wad. 

  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne (wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową) oraz za wady prawne.

  4. Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć na przykład pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.

  5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na zgÅ‚oszenie reklamacyjne Klienta niezwÅ‚ocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zÅ‚ożenia. Brak ustosunkowania siÄ™ Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznaÅ‚ reklamacjÄ™ za uzasadnionÄ….

  6. Zalecane jest podanie przez Klienta w reklamacji nastÄ™pujÄ…cych informacji (które bÄ™dÄ… pomocne dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji i mogÄ… przyspieszyć proces reklamacyjny): 

  7. okolicznoÅ›ci dotyczÄ…cych przedmiotu reklamacji – Produktu/UsÅ‚ugi i pojawienia siÄ™ ewentualnych wad, np. rodzaju i daty wystÄ…pienia wady,

  8. okreÅ›lenie żądania Klienta (żądania sposobu doprowadzenia Produktu/UsÅ‚ugi do zgodnoÅ›ci z UmowÄ… lub zÅ‚ożenia oÅ›wiadczenia o obniżeniu ceny albo odstÄ…pieniu od Umowy), 

  9. danych do kontaktu Sprzedawcy z osobą składającą reklamację/Klientem.

  10. Podane zalecenia nie są obowiązkowe i nie mają wpływu na skuteczność w rozpatrywaniu danej reklamacji .

  11. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytuÅ‚u rÄ™kojmi, powinien na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy: ul. Grawerska 1A, 51-180 WrocÅ‚aw. 

  12. Jeżeli ze wzglÄ™du np. na rodzaj Towaru jego dostarczenie przez Klienta byÅ‚oby nadmiernie utrudnione, Klient obowiÄ…zany jest udostÄ™pnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar ten siÄ™ znajduje.

  13. Klient może zgÅ‚osić do Sprzedawcy reklamacjÄ™ w szczególnoÅ›ci w przypadku, gdy zakupiony Ebook okaże siÄ™ uszkodzony lub nie uruchamia siÄ™.

  14. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje siÄ™ także (np. po uprzedniej weryfikacji zakresu umowy z kodami PKD ujawnionymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej) do PrzedsiÄ™biorców indywidualnych, którzy zawierajÄ… z UsÅ‚ugodawcÄ… UmowÄ™ o Å›wiadczenie UsÅ‚ug zwiÄ…zanÄ… bezpoÅ›rednio z prowadzonÄ… przez nich dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, lecz nie majÄ…cÄ… charakteru zawodowego.

  15. W przypadku zÅ‚ożenia reklamacji przez osobÄ™ fizycznÄ…, Sprzedawca weryfikuje, czy osoba ta posiada status Konsumenta czy PrzedsiÄ™biorcy indywidualnego poprzez weryfikacjÄ™ treÅ›ci zamówienia (w szczególnoÅ›ci, czy w trakcie skÅ‚adania Zamówienia Klient ujawniÅ‚ swojÄ… firmÄ™ i numer NIP):

    • jeÅ›li weryfikacja wykaże, że Klient posiada status Konsumenta, Sprzedawca przystÄ™puje do rozpatrzenia zasadnoÅ›ci zgÅ‚oszonej reklamacji zgodnie z ust. 5 powyżej, 

§  jeÅ›li UmowÄ™ Sprzedaży zawarto z osobÄ… fizycznÄ… – PrzedsiÄ™biorcÄ…, Sprzedawca dokonuje weryfikacji np. poprzez ustalenie czy przedmiot Zamówienia objÄ™ty zgÅ‚oszeniem reklamacyjnym mieÅ›ci siÄ™ w zakresie dziaÅ‚alnoÅ›ci objÄ™tej jednym lub kilkoma z kodów PKD Klienta (czy transakcja miaÅ‚a dla Klienta charakter zawodowy).

  1. W przypadku osoby fizycznej prowadzÄ…cej dziaÅ‚alność gospodarczÄ… wpisanej do CEIDG, po sprawdzeniu przez SprzedawcÄ™ zgodnoÅ›ci przedmiotu Zamówienia z zakresem dziaÅ‚alnoÅ›ci ujawnionej w CEIDG:

§  jeÅ›li przedmiot Umowy bÄ™dzie zgodny z zakresem dziaÅ‚alnoÅ›ci objÄ™tej kodami PKD Klienta, uprawnienia z tytuÅ‚u rÄ™kojmi za wady rzeczy Klientowi nie przysÅ‚ugujÄ…, a Sprzedawca odrzuca zgÅ‚oszenie (chyba że postanowienia § 12 Regulaminu stanowiÄ… inaczej),

§  jeÅ›li przedmiot Umowy nie  bÄ™dzie zgodny z zakresem dziaÅ‚alnoÅ›ci objÄ™tej kodami PKD Klienta, Sprzedawca przystÄ™puje do rozpatrzenia zgÅ‚oszenia zgodnie z ust. 5 powyżej.

§ 10

Prawo do  odstÄ…pienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi bÄ™dÄ…cemu Konsumentem przysÅ‚uguje prawo do odstÄ…pienia od umowy zawartej na odlegÅ‚ość bez podania przyczyny. 

  2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.

  3. W celu realizacji ustawowego prawa odstąpienia od umowy Klient składa Sprzedającemu jednoznaczne oświadczenie woli, przesyłając je na adres: ul. Grawerska 1A, 51-180 Wrocław lub na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: marta@kotkidwa.pl

  4. Klient może skorzystać z formularza – OÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy, stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 do Regulaminu. Skorzystanie z formularza zaproponowanego przez SprzedawcÄ™ nie jest obowiÄ…zkowe i nie ma wpÅ‚ywu na realizacjÄ™ uprawnienia do odstÄ…pienia do Umowy przez Klienta.

  5. Do zachowania terminu wskazanego w ust. 2 wystarczy wysÅ‚anie oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy drogÄ… elektronicznÄ… lub na adres Sprzedawcy przed jego upÅ‚ywem. 

  6. Klient, który skorzystaÅ‚ z dostarczenia Sprzedawcy OÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy drogÄ… elektronicznÄ…, zostanie niezwÅ‚ocznie poinformowany o przyjÄ™ciu przedmiotowego oÅ›wiadczenia woli za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w Formularzu zamówienia. 

  7. Sprzedawca niezwÅ‚ocznie, w terminie nie dÅ‚uższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci przy użyciu takiego samego sposobu pÅ‚atnoÅ›ci, jakiego użyÅ‚ Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inny sposób zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci, który nie wiąże siÄ™ dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

  8. Sprzedawca wstrzymuje siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci, o których mowa powyżej, do momentu otrzymania Towaru lub potwierdzenia przez Klienta jego odesÅ‚ania, w przypadku braku zobowiÄ…zania Sprzedawcy do osobistego odbioru Towaru. 

  9. Po odstÄ…pieniu od umowy, Klient zobowiÄ…zany jest zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej do jego odbioru niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia zÅ‚ożenia OÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu. 

  10. W przypadku Klienta, który wybraÅ‚ sposób dostawy Towaru inny niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostawy dostÄ™pny w Sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiÄ…zany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  11. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

  12. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: ul. Grawerska 1A, 51-180, WrocÅ‚aw

  13. Konsument ponosi odpowiedzialność jedynie za zmniejszenie wartoÅ›ci rzeczy, bÄ™dÄ…ce wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczajÄ…cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  14. Prawo odstÄ…pienia od umowy zawartej na odlegÅ‚ość nie przysÅ‚uguje Klientowi bÄ™dÄ…cemu Konsumentem w odniesieniu do umów:

§  o Å›wiadczenie usÅ‚ug, jeżeli Sprzedawca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od umowy,

§  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahaÅ„ na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogÄ… wystÄ…pić przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy,

§  w której przedmiotem Å›wiadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany wedÅ‚ug specyfikacji konsumenta lub sÅ‚użący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

§  w której przedmiotem Å›wiadczenia jest Produkt ulegajÄ…cy szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia,

§  w której przedmiotem Å›wiadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczÄ™towanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu,

§  w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… Produkty, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozÅ‚Ä…cznie poÅ‚Ä…czone z innymi rzeczami,

§  w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… napoje alkoholowe, których cena zostaÅ‚a uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastÄ…pić dopiero po upÅ‚ywie 30 dni i których wartość zależy od wahaÅ„ na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

§  w której konsument wyraźnie żądaÅ‚, aby Sprzedawca do niego przyjechaÅ‚ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca Å›wiadczy dodatkowo inne usÅ‚ugi niż te, których wykonania konsument żądaÅ‚, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbÄ™dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstÄ…pienia od umowy przysÅ‚uguje konsumentowi wodniesieniu do dodatkowych usÅ‚ug lub Produktów,

§  w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… nagrania dźwiÄ™kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu,

§  dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjÄ…tkiem umowy o prenumeratÄ™,

§  zawartej w drodze aukcji publicznej,

§  Å›wiadczenie usÅ‚ug w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usÅ‚ug zwiÄ…zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzieÅ„ lub okres Å›wiadczenia usÅ‚ugi,

§  dostarczanie treÅ›ci cyfrowych, które nie sÄ… zapisane na noÅ›niku materialnym, jeżeli speÅ‚nianie Å›wiadczenia rozpoczęło siÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… konsumenta przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy i po poinformowaniu go przez SprzedawcÄ™ o utracie prawa odstÄ…pienia od umowy.

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje siÄ™ także (np. po uprzedniej weryfikacji zakresu umowy z kodami PKD ujawnionymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej) do PrzedsiÄ™biorców indywidualnych, którzy to zawierajÄ… z UsÅ‚ugodawcÄ… UmowÄ™ o Å›wiadczenie UsÅ‚ug zwiÄ…zanÄ… bezpoÅ›rednio z prowadzonÄ… przez nich dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, lecz nie majÄ…cÄ… charakteru zawodowego.

  2. W przypadku zÅ‚ożenia oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy przez osobÄ™ fizycznÄ…, Sprzedawca weryfikuje, czy osoba ta posiada status Konsumenta czy PrzedsiÄ™biorcy poprzez weryfikacjÄ™ treÅ›ci zamówienia (w szczególnoÅ›ci, czy w trakcie skÅ‚adania Zamówienia Klient ujawniÅ‚ swojÄ… firmÄ™ i numer NIP):

  3. jeÅ›li weryfikacja wykaże, że Klient posiada status Konsumenta, Sprzedawca przyjmuje oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy na zasadach okreÅ›lonych niniejszym paragrafem, 

  4. jeÅ›li UmowÄ™ zawarto z osobÄ… fizycznÄ… – PrzedsiÄ™biorcÄ…, Sprzedawca dokonuje weryfikacji np. poprzez ustalenie czy przedmiot Zamówienia objÄ™ty oÅ›wiadczeniem mieÅ›ci siÄ™ w zakresie dziaÅ‚alnoÅ›ci objÄ™tej jednym lub kilkoma z kodów PKD Klienta (czy transakcja miaÅ‚a dla Klienta charakter zawodowy).

  5. W przypadku osoby fizycznej prowadzÄ…cej dziaÅ‚alność gospodarczÄ… wpisanej do CEIDG, po sprawdzeniu przez SprzedawcÄ™ zgodnoÅ›ci przedmiotu Zamówienia z zakresem dziaÅ‚alnoÅ›ci ujawnionej w CEIDG:

§  jeÅ›li przedmiot Umowy bÄ™dzie zgodny z zakresem dziaÅ‚alnoÅ›ci objÄ™tej kodami PKD Klienta, uprawnienie do odstÄ…pienia od umowy Klientowi nie przysÅ‚uguje, a Sprzedawca nie uwzglÄ™dnia oÅ›wiadczenia (chyba że postanowienia § 13 Regulaminu stanowiÄ… inaczej),

§  jeÅ›li przedmiot Umowy Sprzedaży nie  bÄ™dzie zgodny z zakresem dziaÅ‚alnoÅ›ci objÄ™tej kodami PKD Klienta, Sprzedawca przyjmuje oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy na zasadach okreÅ›lonych niniejszym paragrafem. 

§ 11

PozasÄ…dowe metody rozwiÄ…zywania sporów

  1. Klientowi bÄ™dÄ…cemu Konsumentem przysÅ‚uguje prawo do skorzystania z pozasÄ…dowych metod rozwiÄ…zywania sporów. 

  2. Informacje dotyczÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania z takiego uprawnienia oraz odpowiednich procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów:LINKLINKLINK

  3. Dla Klientów bÄ™dÄ…cych Konsumentami przewidziano różne możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozwiÄ…zywania sporów, w tym:

§  zwrócenie siÄ™ z wnioskiem o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z zawartej Umowy sprzedaży do staÅ‚ego polubownego sÄ…du konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. Nr 4, poz. 25 z późn. zm.), regulamin organizacji i dziaÅ‚ania staÅ‚ych polubownych sÄ…dów konsumenckich okreÅ›la RozporzÄ…dzenie Ministra SprawiedliwoÅ›ci z dnia 25 wrzeÅ›nia 2001 r. w sprawie okreÅ›lenia regulaminu organizacji i dziaÅ‚ania staÅ‚ych polubownych sÄ…dów konsumenckich. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214, z późn. zm.),

§  zwrócenie siÄ™ do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoÅ„czenia sporu miÄ™dzy Klientem, a SprzedawcÄ…, 

§  skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji spoÅ‚ecznej, do której zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacji Konsumentów), 

§  skorzystanie z elektronicznego sposobu rozwiÄ…zywania sporów ze SprzedawcÄ… za poÅ›rednictwem unijnej platformy dostÄ™pnej pod adresem: LINK

§ 12

Przedsiębiorcy

  1. Niniejszy paragraf Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczÄ… tylko i wyÅ‚Ä…cznie Klientów niebÄ™dÄ…cych Konsumentami lub PrzedsiÄ™biorcami indywidualnymi zawierajÄ…cymi z UsÅ‚ugodawcÄ… UmowÄ™ o Å›wiadczenie UsÅ‚ug zwiÄ…zanÄ… bezpoÅ›rednio z prowadzonÄ… przez nich dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, o ile umowa ta nie posiada charakteru  zawodowego.

  2. W przypadku wystÄ…pienia różnic w postanowieniach Regulaminu zawartych w § 12 (dotyczÄ…cych tylko przedsiÄ™biorców) w stosunku do pozostaÅ‚ych postanowieÅ„ Regulaminu, zastosowanie majÄ… postanowienia zawarte w § 12.

  3. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Prawo odstąpienia przysługuje w takim wypadku bez podania przyczyny poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia.

  4. W wypadku Klientów nie bÄ™dÄ…cych Konsumentami, Sprzedawca może wypowiedzieć umowÄ™ o Å›wiadczenie UsÅ‚ugi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesÅ‚anie odpowiedniego oÅ›wiadczenia.

  5. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostÄ™pne metody pÅ‚atnoÅ›ci, w tym może wymagać dokonania przedpÅ‚aty w caÅ‚oÅ›ci albo części i to niezależnie od wybranej przez Klienta metody pÅ‚atnoÅ›ci oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 

  6. Z chwilÄ… wydania przez SprzedawcÄ™ Towaru wybranemu przewoźnikowi na rzecz Klienta nie bÄ™dÄ…cego Konsumentem przechodzÄ… korzyÅ›ci i ciężary zwiÄ…zane z Towarem oraz niebezpieczeÅ„stwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za utratÄ™, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstaÅ‚e od przyjÄ™cia go do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za opóźnienie w dostawie Towaru.

  7. W przypadku dostawy Towaru dokonywanej za poÅ›rednictwem przewoźnika Klient nie bÄ™dÄ…cy Konsumentem obowiÄ…zany jest zbadać przesyÅ‚kÄ™ w czasie i w sposób przyjÄ™ty przy przesyÅ‚kach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastÄ…piÅ‚ ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiÄ…zany jest dokonać wszelkich czynnoÅ›ci niezbÄ™dnych do ustalenia odpowiedzialnoÅ›ci przewoźnika.

  8. Dokumentem uprawniajÄ…cym do reklamowania wadliwego Towaru w przypadku Klientów nie bÄ™dÄ…cych Konsumentami jest faktura. 

  9. MajÄ…c na uwadze przepis art. 558 § 1 k.c. odpowiedzialność Sprzedawcy z tytuÅ‚u rÄ™kojmi za Towar w stosunku do Klienta nie bÄ™dÄ…cego Konsumentem zostaje wyÅ‚Ä…czona.

  10. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

§ 13

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim za pośrednictwem Sklepu internetowego.

  2. Sprzedawca respektuje wszelkie prawa Klienta obowiÄ…zujÄ…ce na podstawie przepisów prawa polskiego. 

  3. Zmiana Regulaminu może zostać dokonana jedynie z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów prawa, zmiana metod pÅ‚atnoÅ›ci – w zakresie, w jakim te zmiany wpÅ‚ywajÄ… na realizacjÄ™ postanowieÅ„ Regulaminu

  4. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o charakterze ciÄ…gÅ‚ym (dotyczy to np. usÅ‚ugi Konta) zmieniony regulamin wiąże SprzedawcÄ™, jeżeli zostaÅ‚y zachowane wymagania okreÅ›lone w art. 384 oraz 3841k. c., to jest usÅ‚ugobiorca zostaÅ‚ prawidÅ‚owo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedziaÅ‚ umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.

  5. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o innych niż o charakterze ciÄ…gÅ‚ym (dotyczy to np. Umowy) zmiany Regulaminu nie bÄ™dÄ… w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów bÄ™dÄ…cych Konsumentami PrzedsiÄ™biorcami indywidualnymi przed dniem wejÅ›cia w życie zmian Regulaminu (w tym: zmiany Regulaminu nie bÄ™dÄ… miaÅ‚y wpÅ‚ywu na skÅ‚adane lub zÅ‚ożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy).

  6. W sytuacji, gdy zmiana Regulaminu skutkowałaby wprowadzeniem nowych opłat lub podwyższeniem aktualnych opłat, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą indywidualnym może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.

  7. O każdorazowej zmianie Regulaminu Sprzedawca jest zobowiÄ…zany powiadomić Klientów na stronie internetowej Sklepu internetowego, na co najmniej 14 dni przed wejÅ›ciem w życie zaktualizowanej wersji Regulaminu.

  8. Klient ma prawo nie zaakceptować nowego brzmienia Regulaminu. 

  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majÄ… zastosowanie powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa polskiego, a w szczególnoÅ›ci: Kodeksu cywilnego, ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), ustawy o prawach konsumenta.

  10. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.

  11. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.02.2024  r.

 

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Adresat:

Marta Stam prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Marta Stam Centrum Snu Dziecka; NIP 8952268837; ul. Grawerska 1A, 51-180, Wrocław; marta@kotkidwa.pl
Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej:

Ja, …………………………………………………………………………………………………………………………….(imiÄ™ i nazwisko),
…………………………………………………………………………………………………………………………………..(adres)

Dane Firmy (jeÅ›li zamówienie zostaÅ‚o zÅ‚ożone na firmÄ™): …………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • niniejszym informujÄ™ o moim odstÄ…pieniu od

  • umowy sprzedaży nastÄ™pujÄ…cych towarów: ………………(*)

  • umowy dostawy nastÄ™pujÄ…cych towarów: ……………….. (*)

  • umowy o dzieÅ‚o polegajÄ…cej na wykonaniu nastÄ™pujÄ…cych rzeczy……………………. (*)

  • umowy o Å›wiadczenie nastÄ™pujÄ…cej usÅ‚ugi…………………………. (*)

Data zawarcia umowy/odbioru(*):………………………………………

Data …………………………                                                                             ……………………………………………………….

Podpis konsumenta/Przedsiębiorcy:
(jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

(*)niepotrzebne skreślić

​

​

​

Regulamin kart podarunkowych

www.kotkidwa.pl

Poniższy regulamin obowiÄ…zuje od dnia 19.03.2024r. 

Niniejszy Regulamin (dalej „Regulamin”) okreÅ›la zasady nabywania i realizacji przedpÅ‚aconych Kart podarunkowych Kotki Dwa.

I. DEFINICJE

Użytym w treści Regulaminu zwrotom i pojęciom przyznaje się znaczenie wskazane poniżej:

1. Sprzedwaca – Marta Stam Centrum Snu Dziecka wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej, posiadajÄ…ca adres miejsca gÅ‚ównego wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci i adres do dorÄ™czeÅ„: ul. Grawerska 1A, 51-180 WrocÅ‚aw NIP: 8952268837 REGON: 527838927, adres poczty elektronicznej: marta@kotkidwa.pl 

2. Sklep Interentowy – sklep internetowy dostÄ™pny pod adresem www.kotkidwa.pl za poÅ›rednictwem, którego KupujÄ…cy może dokonywać zakupów Produktów i UsÅ‚ug, dostÄ™pnych w Sklepie.

3. Karta podarunkowa – bon wydany na okaziciela, upoważniajÄ…cy do jednokrotnego lub wielokrotnego dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym w zakresie ustalonego limitu kwotowego.

4. Klient – osoba, która w Sklepie Internetowym dokonuje zakupu Karty Podarunkowej.

5. Użytkownik – każdorazowy posiadacz i okaziciel Karty podarunkowej, przedstawiajÄ…cy jÄ… do realizacji w Sklepie Internetowym.

6. Towary – produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym.

7. Transakcja – operacja dokonana przy użyciu Karty podarunkowej, polegajÄ…ca na wymianie caÅ‚oÅ›ci lub części kwoty dostÄ™pnej na Karcie podarunkowej na Towary oferowane przez WydawcÄ™.

II. NABYCIE I WYDANIE KARTY PODARUNKOWEJ

1. Karta podarunkowa może zostać nabyta w Sklepie Internetowym.

2. Klient ma możliwość zakupu Karty podarunkowej na wybraną kwotę 50zł, 100zł, 150zł, 200zł, 300zł, 500zł oraz inną wybraną kwotę. Zakup Karty podarunkowej możliwy jest wyłącznie w walucie PLN.

3. Karta podarunkowa wysyłana jest Klientowi drogą mailową z unikatowym kodem.

4. ZapÅ‚ata za KartÄ™ podarunkowÄ… może nastÄ…pić za pomocÄ… dostÄ™pnych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci akceptowanej przez WydawcÄ™. PÅ‚atność za KartÄ™ podarunkowÄ… nie może być dokonana przy użyciu innej Karty podarunkowej.

5. Przy zakupie Karty podarunkowej nie są uwzględniane żadne rabaty z wyłączeniem wskazanych akcji promocyjnych na Karty podarunkowe.

6. Karta podarunkowa w rozumieniu obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa nie jest elektronicznym instrumentem pÅ‚atniczym, jak również nie jest elektronicznÄ… kartÄ… pÅ‚atniczÄ….

7. Karta podarunkowa nie podlega wymianie na Å›rodki pieniężne (gotówkÄ™) w caÅ‚oÅ›ci ani w części.

8. Karta podarunkowa nie podlega zwrotom ani wymianie na środki pieniężne.

9. Wydawca nie wydaje duplikatów Karty podarunkowej.

III. TERMIN WAŻNOŚCI I UŻYTKOWANIE KARTY PODARUNKOWEJ

1. Karta Podarunkowa może być realizowana wyłącznie w Sklepie Internetowym.

2. Åšrodki zgromadzone na Karcie podarunkowej mogÄ… być wykorzystane przez Użytkownika w Sklepie Internetowym w części lub w caÅ‚oÅ›ci. PozostaÅ‚e na Karcie podarunkowej Å›rodki mogÄ… być wykorzystane w późniejszym terminie, nie przekraczajÄ…cym daty ważnoÅ›ci Karty Podarunkowej.

3. Karta podarunkowa daje możliwość, wedle wyboru Użytkownika, do jednokrotnego lub wielokrotnego dokonywania zakupów Towarów Sklepie Internetowym do wysokoÅ›ci przyznanego na Karcie podarunkowej limitu.

4. W przypadku gdy cena zakupionego przez Użytkownika Towaru jest wyższa niż kwota Å›rodków pieniężnych na Karcie podarunkowej Użytkownik zobowiÄ…zany jest do zapÅ‚aty różnicy ceny innÄ… formÄ… pÅ‚atnoÅ›ci akceptowalnÄ… w Sklepie Internetowym, w tym za pomocÄ… innej Karty podarunkowej.

5. Karta Podarunkowa jest ważna od momentu jej wydania Użytkownikowi w wiadomości mailowej i nie wymaga dodatkowej aktywacji przez Użytkownika.

6. Termin ważności Karty podarunkowej wynosi 12 miesiące od daty jej nabycia przez Użytkownika od Wydawcy.

7. Wydawca ma prawo odmówić realizacji Transakcji KartÄ… podarunkowÄ… w przypadku:

1.     braku Å›rodków na Karcie podarunkowej,

8. Przy realizacji Karty podarunkowej, gdy wartość otrzymywanego Towaru jest niższa niż aktualna wartość Karty podarunkowej, Użytkownikowi nie przysÅ‚uguje prawo otrzymania niewykorzystanej części Å›rodków zgromadzonych na Karcie podarunkowej w gotówce. PozostaÅ‚a, niewykorzystana wartość Karty podarunkowej, pozostaje do wykorzystania przez Użytkownika w okresie ważnoÅ›ci Karty podarunkowej.

9. Karta podarunkowa jest kartÄ… na okaziciela i może być przekazana drugiej osobie, która od chwili jej przekazania staje siÄ™ jej Użytkownikiem.

10. Użytkownik ma prawo do sprawdzenia aktualnej wysokości wartości Karty podarunkowej do wykorzystania, bezpośrednio w Sklepie Internetowym.

11. Użytkownik jest odpowiedzialny za poprawne użycie i bezpieczeÅ„stwo Karty podarunkowej. Wydawca nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za Karty podarunkowe, które zostaÅ‚y utracone bÄ…dź, które po przekazaniu Użytkownikowi, zostaÅ‚y uszkodzone lub zniszczone. W przypadku utraty (w tym również kradzieży), uszkodzenia lub zniszczenia Karty podarunkowej, Karta podarunkowa nie podlega odtworzeniu.

12. Promocje siÄ™ nie Å‚Ä…czÄ…. Karty podarunkowe kupione we wskazanych akcjach promocyjnych nie Å‚Ä…czÄ… siÄ™ z dodatkowymi rabatami na stronie www.kotkidwa.pl.

13. Uwaga! Podczas trwania jednej akcji promocyjnej obejmującej zakup Kart podarunkowych jeden Klient może nabyć maksymalnie sześć Kart Podarunkowych.

IV. ZWROT I REKLAMACJA TOWARÓW NABYTYCH ZA POMOCÄ„ KARTY PODARUNKOWEJ

1. W wypadku zwrotu Towarów nabytych w Sklepie Internetowym sprzedaży przy użyciu Karty podarunkowej Użytkownik otrzyma od Wydawcy zwrot Å›rodków finansowych w postaci Å›rodków na Karcie podarunkowej w kwocie odpowiadajÄ…cej cenie zakupionej Karty Podarunkowej.

2. Do Karty podarunkowej wydanej Użytkownikowi w momencie dokonywania zwrotu Towarów znajdujÄ… zastosowanie wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.

3. W przypadku reklamacji Towarów nabytych w Sklepie Internetowym sprzedaży przy użyciu Karty podarunkowej, Użytkownikowi przysÅ‚ugujÄ… uprawnienia okreÅ›lone w Kodeksie cywilnym.

V. REKLAMACJE

1. Użytkownik ma prawo zgłosić reklamację w przypadku nieuzasadnionego obciążenia Karty podarunkowej.

2. ReklamacjÄ™ można zÅ‚ożyć w formie mailowej wysyÅ‚ajÄ…c zgÅ‚oszenie na adres: marta@kotkidwa.pl

3. Reklamacja powinna zawierać: imiÄ™ i nazwisko, dane kontaktowe, okolicznoÅ›ci uzasadniajÄ…ce reklamacjÄ™, a także konkretne żądanie Użytkownika zwiÄ…zane ze skÅ‚adanÄ… reklamacjÄ…. Zaleca siÄ™ zaÅ‚Ä…czenie do reklamacji dokumentów, które jÄ… uzasadniajÄ… i mogÄ… być pomocne do rozstrzygniÄ™cia reklamacji.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagajÄ… uzupeÅ‚nienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Wydawca zwróci siÄ™ do Użytkownika skÅ‚adajÄ…cego reklamacjÄ™ o uzupeÅ‚nienie we wskazanym zakresie.

5. Wydawca rozpoznaje sprawę w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej reklamacji. Użytkownik otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na podany przez niego adres. W przypadku odrzucenia reklamacji Wydawca powiadomi o tym Użytkownika podając powody decyzji.

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Wydawca wyda Użytkownikowi nowÄ… KartÄ™ podarunkowÄ… o wartoÅ›ci stanowiÄ…cej równowartość Å›rodków zgromadzonych na reklamowanej Karcie podarunkowej. Okres ważnoÅ›ci Karty podarunkowej bÄ™dzie równy okresowi ważnoÅ›ci obowiÄ…zujÄ…cemu dla reklamowanej Karty podarunkowej.

7.    Przetwarzanie danych osobowych Użytkownika zgÅ‚aszajÄ…cego reklamacje nastÄ™puje zgodnie z PolitykÄ… Ochrony Danych Osobowych Wydawcy dostÄ™pnÄ… pod adresem: https://www.kotkidwa.pl/polityka-prywatnoÅ›ci-1

 

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdujÄ… powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa.

2. Wydawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmienione warunki Regulaminu zostaną udostępnione na stronie Sklepu Internetowego wskazanych w ust. 1 powyżej.

3. Regulamin obowiÄ…zuje od 19.03.2024.

bottom of page